Tukholman maraton on käyty ja nyt juostu jo moneen kertaan puheissa ja omassa mielessä. Kaikki maratonkerhon juoksijat tienasivat maaliintulosta paidan "Jag sprang Stockholm Marathon 2010. Finisher". Melkoinen joukko teki oman maratonennätyksensä Tukholmassa. Sää oli erittäin suotuisa, sillä lämpötila jäi tiettävästi alle +20C.
KUVIA matkalta. Tukholman maratonin kotisivuilta voi seurata myös omaa etenemista. Sivulta löytyy muutakin mielenkiintoista jälkipelejä varten.
KUVIA II Lisää kuvia löytyi Markku Strömin kamerasta. Kuvissa on "tilanne päällä". Hienoja kuvia ja niitä on kuulkaa paljon.
Tänään keskiviikkona ilmoitettiin myös virallisten valokuvien tilausmahdollisuudesta.
Maratonia juostaan puheissa taas saunaillassa perjantaina 11.6. Letkutiellä. Tilaisuus alkaa noin klo 17 ja lenkillä käydään.
|