Hippoksen maratonkerho Jyväskylän kuvasuunnistustuksessa 16.5.2010. Hippokselta reissuun lähti kahdeksan juoksijaa ja yksi pyöräilijä. Lämmintä oli kello 12 eli lähellä hellerajaa. Rastit kierreltiin ja matkaan kului yllättävän kauan. Viimeiset rastit olivat jo työn takana. Reitti Hippokselta Pelimannitalolle oli 27 kilometriä. Siitä kukin juoksenteli osoitteisiinsa. Pisimmät lenkit olivat yli 35 kilometriä. Hyvin järjestetty tapahtuma. Kiitos järjestäjille.
KATSO - Kolme valokuvaa, joissa uusi HiMan paita pääsee esille
|