Rata oli lyhyt. 50 metriä etusuora ja 50 metriä takasuora ja korkeusero 14 metriä.
Tämän päivän lenkki oli perustreeniä rakennustarvikkeita kantaen. Mitäpä maratoonari ei kokeilisi.
Lauantaina olimme kello kahdeksan Kanavuoren eibiicii:llä 11 miehen voimin. Radalle edettiin veneeellä ja tulokahvit odottivat. Treeni kesti kello 14 saakka ja sen jälkeen saunottiin treenihiet pois. Joka ukko suoriutui valtavan hyvin. Kantajien kokoero oli melkoinen, joten hattua täytyy nostaa hiukan myös kevytrakenteisemmille ja hiukan varttuneemmille kantajajille erityisesti.
IlkkaT kantoi kolmisen tuntia ja lähti juoksemaan puolikkaan Jyväskylän Katujuoksuun ja VilleJ meni samassa veneessä esittämään Straussia Harjun Laulun kera. Monitaitoisia.
Isäntäväki huolehti talkooporukasta esimerkillisesti: tulokahvit, hernekeitot, lättykahvit ja päälle sauna.
Varoitus heikompikuntoisille: älä yritä tätä kotona, tilaa mieluummin HiMan kantoporukka. KATSO VesaK:n kuvat.
|