Kokous ja saunatila on muuttunut eli kokoonnutaan osoitteessa Ykköspesänkatu 1B-talo, ylimmässä kerroksessa. Autot kannattaa jättää Graniitin parkkipaikalle. Siitä on satakunta metriä kävelyä saunalle.
Tavarat voi tuoda saunalle ja ovet ovat auki klo 15.30 lähtien. Kokous voidaan aloittaa klo 15.45 , muuten sama aikataulu. Saunalle pitäisi tuoda omat pyyhkeet ja pesunesteet.
|