TeroM kirjoittaa:
"Kävin laittamassa kerhopaitojen mallikappaleet tilaukseen. Viikolla 8 saadaan toivottavasti hienot mallikappaleet kokoja M ja L miehille ja 36, 38 naisille. Kokeeksi laitetaan HiMan logo taakse 10*10 cm ja eteen 15*15 cm. Kokoa voi muuttaa jos ei miellytä tai logo ei näy tarpeeksi kauas."
Kerhon puolesta on puuhattu yhteistä paitaa jo pidemmän aikaa. Tarkoitus oli saada paita jo edelliselle kaudelle. Paita on tekninen peruspaita. Hinnasta hankinta jää tuskin kiinni. Paitaa voi käyttää kilpailuissa tai missä arvokkaassa tilaisuudessa kukin käyttääkin.
Jatkossa voidaan katsoa muitakin paitamalleja, kunhan saadaan kokemuksia ensimmäisestä mallista.
|